En salgsmesse for alle med stempel og scrapbook nær sitt hjerte.
Norges Varemesse Lillestrøm 6.-8. November 2009
---------------------------------------------------------------------------

tirsdag 3. november 2009

Vinn billetter!!

Vi trekker ut 10 gratisbilletter til messen! 5 vinnere får 2billetter hver, og de er jo ikke bare til vårt område, men hele Hjem&Hobby messen. Hver billett gir gratis inngang til messen en dag for en person. Gå alene i to dager eller ta med deg en god venn på messetur en dag.

Ikke så mye du trenger å gjøre annet enn å poste ett innlegg og legge deg til som følger.
Er du følger fra før holder det å poste et innlegg. Og vi setter selvsagt pris på litt reklame i din egen blogg eller nettside også ;)

Denne er åpen til 23.00 onsdag den 4. Trekningen kommer rett etterpå! Så bare skynd deg å legg igjen dine spor!

Random.org hjelper oss med trekningen.
De som blir trukket ut som vinnere må sende en mail merket med "scraporamavinner"

-Messekomiteen-

42 kommentarer:

Lill sa...

så bra da :)

Ann-karin sa...

Jaaaa, jeg gleder meg hvertfall til messe:-)
Blir min aller første scrappe messe dette da:-)

tas sa...

Jeg vil være med :) Har lagt meg til som følger ..

_Kine sa...

Så kjekt med en messe jeg kan spasere til :)

Liss Renate sa...

Jeg skal ihvertfall på messa. Håper jeg fikk til å legge meg som følger for det har jeg aldri gjort før :)

Nytt liv min frihet sa...

JA gleder meg masse til messe

Eva Helen sa...

ÅÅÅ denne kan jeg ivertfall ikke gå glipp av,for det hadde vært så gøy og vinne billetter.Jeg har blitt følger og har skrevet om det på bloggen min :-)

Berit sa...

Jeg har vært følger lenge, men jeg har nå laget til et reklame oppslag i bloggen min.
Vil gjerne være med på trekninga :D

Oddbjørg sa...

Jeg er allerede følger, og gleder meg masse til å reise østover på fredag. På messa kommer jeg om jeg vinner billetter eller ikke.
Lykke til med de siste forberedelsene.

Unknown sa...

Gleder meg til messe :D

Monica sa...

Weee, så spennende *krysser fingrene* Gleder meg til helgen :)

Catharina Norberg Skjørvold sa...

Da har også jeg begynt å følge denne bloggen :)

Monica Høiskar sa...

Jeg blir gjerne med på trekningen av billetter. Har ikke blog, men håper jeg kan være med allikevel.

Monica :)
m_hoiskar"alfakrøll"hotmail.com.

Hobbyjenta sa...

Supert at dere har fått ordnet så scrapping også kommer med på hjem og hobbymessen. Bra jobbet. Vil gjerne vinne billetter.

Elin sa...

Lykke til med de siste forberedelsene!! Gleder meg!! :)

AnneHP sa...

Jeg er følger i bloggen deres og dere ligger også med link.
Får besøk i helgen så det hadde vært midt i blinken med billetter.

Kristine sa...

Blir gjerne med i trekningen! Her er litt reklame i min blogg: http://kristineslillehobbyblogg.blogspot.com/2009/11/scraporama.html

Lillesnupp og jeg sa...

Jeg vil være med. Har lagt meg til som følger :)

Hanne sa...

Følger har jeg vært en stund, blir gjerne med på trekning.

Gry-Heidi sa...

Jeg blir gjerne med i trekningen :o) Følger har jeg vært en stund. Lørdag blir det messedag på meg uansett, men hvis jeg er heldig så blir det kanskje søndag også :O) Legger en link i sidebaren min !

Lykke til med de resterende forberedelser :)

Carina sa...

Nå er jeg følger, jeg også! Krysser fingrene og håper på god vinnerlykke! :-D

Madeleine sa...

selvfølgelig vil jeg være med i trekningen av gratisbilletter! så moro :) skal reklamere litt i bloggen min nå jeg :)

Catrine sa...

Moro. Jeg har lagt meg til som følger og vil gjerne være med i trekningen. :)

Tonemor sa...

Nå har jeg lagt meg til som følger! Jeg har hatt dere som Feeder lenge, så jeg kunne følge med på hva som skjer. Er ny på blogging, men skal prøve å lage et innlegg om dere! Skal ta med meg min kusine på messa, som er "nyfrelst" og nybegynner på scrappefronten. Ekstra gøy å vise henne denne vidunderlige verdenen! Da sees vi på messa :)

Kristine sa...

Jeg har lyst til å være med i trekningen. Skal vise mamma min scrappeverden:)Gleder meg.

Snuppelure sa...

da har jeg blitt følger av denne bloggen :)

monica k sa...

jeg og vil :-D

BMB sa...

Så koselig av deg å arrangere konkurranse!! Jeg er følger på Facebook, og ønsker svært gjerne å delta i konkurransen om å vinne billetter!! :-)
Lykke til med messa!!

Aquarell sa...

Så flott!:D

Paperaddict sa...

Så herlig å få muligheten til å vinne billetter! Jeg har lagt meg til som følger og krysser fingrene... Uansett: lykke til med gjennomføring av messa!

Scrappelise sa...

Dette var populært og jeg melder meg på, kjenner noen som ville bli kjempeglad for billetter!

Marie sa...

Hadde vært gøy og vinne biletter:-)

Knerten sa...

Nå er jeg offisiell følger av blog'en deres. Gleder meg til å gå på masse, og tar gjerne imort en gratisbillett !

mayzan sa...

Lykke til med messa =)
Ønsker dere en travel helg med mange shoppe gale jenter =)

Jeg har vært følger lenge jeg

God messe helg

Unknown sa...

Så bra - håper å bli en heldig vinner!

Ann-Katrin sa...

Ja, jeg vil vinne og har lagt meg til som følger.

Birgit sa...

Åhh så flott, har noen som har veldig lyst til å ta seg en tur :-)

Bendichte sa...

Jeg vil også vinne!
Scraporama ligger nå i min blog og følger har jeg vært leeenge!
Gleder meg skikkelig til helgen!
KLem fra B.

Trine sa...

Håper selvsagt billetter og vinne,
Hilsen blakk men kreativ kvinne.

Tine sa...

Har lagt meg til som følger :) Gleder meg til messe og inspirasjon!

Unknown sa...

Dette hørtes da spennende ut.
Har lagt meg til som følger.

Lykke til med de siste forberedelsene. Gleder meg masse til messe.

Lenas kort sa...

digger messer